انسانیم.. انسانیت ملاک پیچیده ای ندارد ! همینکه در میان مردم زندگی کنیم ، ولی هیچگاه به کسی ؛ زخم زبان نزنیم … دروغ نگوییم … کلک نزنیم … دلی را نشکنیم … سوء استفاده نکنیم … و حقی را ناحق نکنیم … یعنی انسانیم …!& آرام اما ........ما را در سایت آرام اما ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 1:25
ما را در سایت آرام اما ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 1:25
https://t.me/seskynight/61 https://t.me/seskynight/61 https://t.me/Qutiful/7661 https://t.me/Qutiful آرام اما ........
ما را در سایت آرام اما ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 1:25